lunes, 7 de abril de 2008

Hotel






Hooooola!!!! Ara vaig a fer el que sempre havia pensat que no faria...escriure el dia a dia aqui mateix, en públic i que ho vegi tothom...Uffff, el que s'ha d'arribar a fer per comunicar-se!!! Bé, m'empasso tot el que he fins avui i us ho ensenyo:





Aquesta és la meva habitació-suite on he dormit aquesta nit....què us sembla??? Us diré que el llit fa 2x2, hi ha 3 coixins enlloc de 2....em pregunto si aqyuí deu ser normal que vagin a dormir de tres en tres???????




Aquest és el despatx des d'on estic escrivint i que també està la mar de "guachi"....com si jo tingués taaaanta feina per fer....




Aqui hi ha la vista des de la meva terraceta, que no mata, ja ho sé, però és el que es veu pel costat més bonic. La suite fa contonada, i l'altra banda encara és pitjor!! A més no fa gens de sol i és una mica grisssss.



Ah!, això sí que és superguai: aquest és el "p_t_" jacuzzi privat que tinc a la meva terraceta, que és per mi SOLA i que evidentment penso aprofitar aviu mateix!!!! He vingut previnguda...porto BANYADOR...




I per últim un petonass a tots els que mireu......Maik,mama, papa, Jordi .....
N

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola lletja

Anda que no t'ho passas bé, duis que vas a treballar i ja m'agradaria a mi esta en el teu lloc, tan de luxe i sense fer resssssssssssss, es broma, aqui tot segueix igual.

Espero que t'ho passis super bé i disfrutar de tot, inclus del jacuzzi.