jueves, 5 de junio de 2008

+ Samarretes

Ei, ja les tenim acabades!!! Però anem a pams...
Amb un fil de la dàlia es fa un repuntet al voltant de cada silueta:
Bien, con un hilo un poco grueso, tipo dalia, se hace un pespunte toooodo alrededor del dibujo:
Després es retalla la part de darrere perquè la roba quedi només d'un mig centímetre al voltant del cosit.
Luego recortamos la parte de atrás para pulirlo, sólo hay que dejar medio centímetro de tela.
Si cal, s'hi afegeixen altres elements, com el pal del paraigües amb un fil d'un altre color.
Añadimos el bastón del paraguas con un pespunte, ésta vez en marron.
I per últim es buida la part del davant que queda per l'interior del repuntet que hem fet. N'hi ha prou amb deixar-hi un parell de milímetres....
Finalmente vaciamos la parte delantera de la camiseta hacia el lado interior a una distancia de un par de milímetros del pespunte que hemos hecho...
Apa, tres per l'Anna
Cómo lo veis????

i tres per l'Aleix.....


2 comentarios:

Pili dijo...

Es un bon sistema gràcies per la idea, jo n'he fet una de la kitty per la meva filla aplicada amb punt de festó que és una técnica que m'agrada molt de fer.
La pots veure al meu bloc la vaig publicar fa un temps.
Petons.

Anna S. dijo...

Senzill, efectista, i molt maco, és clar....;) Enhorabona Nuria.