jueves, 5 de junio de 2008

Samarretes


Avui estic enfeinada amb aquestes samarretes per l'Aleix i l'Anna, que són els bessons guapíssims que he fet servir de models per a les cares de colors, malgrat lo lletja que és la seva mare...je....je...je....

El procés és supersenzill i el resultat molt i molt simpàtic.Només s'ha de retallar una plantilla amb unes quantes siluetes de coses que us agradin a mida de samarreta per l'edat que tingui el nen.
Vamos con una pequeña explicación para hacer camisetas recortadas. Éstas son para Aleix i Anna, mis gemelos preferidos...
La técnica utilizada no es nada difícil y tiene muchas posibilidades. Lo primero que haremos es recortar una plantilla con varias siluetas, la medida varia según lo grande que sea el niño y por lo tanto la camiseta....
Després, per la part de darrere de la roba s'hi planxa una entretela de les que porten pega per un costat.
Por la parte de atrás de la tela escogida hay que planchar una entretela o fliselina no muy rígida

Es situa la silueta al lloc on la vols cosir i la roba(que ja està planxada junt amb l'entretela) es posa just a sota i s'embasta perquè no es mogui.
Situar el dibujo sobre la camiseta e hilvanar la tela por dentro.

Ara mateix he preparat 3 samarretes per cadascun....vaig a cosir.....i després us explico el final...
Aqui van tres camisetas para cada uno, hasta luego....

2 comentarios:

Laura dijo...

Ohhh!! M'agraden molt aquestes samarretes!! Ma mare me'n va fer una l'any passat i jo també en vaig fer una per regalar, són super xules.

Per cert, ja em pots tenir en compte pel monogràfic d'encoixinat a màquina (així podràs veure la meva Singer, jejeje). I pel que fa al d'aplicació... exactament de què es tracta? De fer festó a màquina? No en tinc ni idea i me mare no ho sabia, per això t'ho pregunto.

Apa reina, treballa força jejeje,

Laura.

Loly dijo...

son preciosos