jueves, 10 de julio de 2008

Ratolí, pique-épingles


Avui us vull ensenyar aquesta preciositat de ratolí, si...si...ja ho sé que és una xorradeta, però jo el trobo simpàtic i m'ha fet molta gràcia. Es tracta d'un anell per no posar-se les agulles a la boca, o per no dur-les clavades a la samarreta... Ja ho havíeu deduit, no????
Hoy os voy a enseñar a hacer este ratoncito simpático que sirve para no llevar los alfileres en la boca ni clavados en la camiseta. Ya sé que és muy fácil y que con sólo verlo ya lo podéis hacer....pero lo explico porsiaca.....

Doncs apa, anem pels passos.
Primer de tot tallem dos quadrats de 10cm x 10cm i els partim per la meitat en diagonal. Sortiran 4 triangles, i només n'utilitzarem 2, o sigui que podeu fer dos ratolins...
Lo primero es cortar dos cuadrados de 10cmx10cm i partirlos por la mitad en diagonal. Con esto obtendremos 4 triángulos de los que sólo necesitamos 2.
Després els encarem dret amb dret i cosim tot el voltant deixant una obertura o 2 cm per girar.
Después los cosemos derecho con derecho dejando una apertura de unos 2 cm para poder girar.

El girem i l'omplim de floca, d'aquesta que té molt de volum.Després ja podem tancar l'obertura.
Lo giramos y se rellena con floca voluminosa pero suave. Seguidamente ya se puede cerrar.


S'agafa un trocet de feltre i es retallen dues rodonetes per les orelles. S'han de cosir amb unes puntades davant i darrere, perquè s'aguantin ben dretes.
De un trozo de fieltro se recortan dos redonditas para las orejas y se cosen dando una puntadita delante y otra detrás para que se aguantes tiesas.

Després posem una boleta al musell, o bé una mica de fil de dàlia negre per brodar-lo, li cosim unes llanetes pels bigotis i li enganxem uns ulls de plàstic, o bé unes boletes de fer collarets, o també es poden brodar...qualsevol sol·lució és bona.
Después cosemos una bolita para la nariz, o bien lo bordamos con un poco de hilo negro grueso. Se le añaden unas lanas para los bigotes y por último los ojos. Éstos se pueden pegar, bordar o cualquier otra solución que se os ocurra...también dos mini botones...etc.

I aquí el tenim, apa a cosir que això només són cinc minuts...
Venga, andando a coser....que esto se hace en un pis pas....

7 comentarios:

eugenia dijo...

El ratoli es una monada, no saps el que arribo a fer servir l'eina que surt a la foto i que vaig comprar el dia del curset d'aplicació!!!!

Anónimo dijo...

Je suis heureuse de te retrouver sur ton blog.... en retour je t'invite sur le mien
Bises
Joëlle

solange dijo...

Trop mignonne cette petite souris.Bises

Encarni dijo...

Gracias por el tutorial del raton. Me han encantado las fotografias en tela. saludosdesde granada.

Lily Gallardo dijo...

nuria, encontre tu blog de casualidad y me quede con la boca abierta. que lastima que no estemos mas cerca, me encantarian unas clases. estoy fascinada con las caras y me gustaria hacerlas, no pude enviarte un mail porque no puedo ver tu direccion, te paso la mio:www.lilybgallardo@hotmail.com, te agradeceria si a grandes razgos ( nunca mejor dicho), me das una idea de como hacer mi cara, espero no lo tomes a mal. desde ya muchas gracias.

Carme dijo...

Hola Núria, sóc la Carme la teva alumne de Mataro ( no vull dir ex, perque se que tornaré) he trobat el teu blog per casualitat i nomes dir-te que m'agrada moltísim, es un dels que miraré sovint, estic contenta que t'hagis decidit a fer-lo. Jo també en tinc un,mes que res perque no ens podem quedar enrrera en aixo de l'informatica, on hi ets molt present, ja que hi he penjat fotos de patch que vaig fer amb tu.Rep una forta abraçada.
Carme Carretero

olga dijo...

Hola Núria, soc l'Olga d'Argentona, m'encanta el teu blog, sé que ha de ser una feina tenir-lo tan actualitzat, però pels que actualment no disposem de massa temps pel patchwork ens va bé per anar fent dentetes de cara al curs vinent.Petonets!