miércoles, 12 de noviembre de 2008

Christmas


Hoooola!!!
Arriba el Nadal i ens hem de posar a treballar pels regalets i la decoració de la casa. Aquest any hem començat els cursos fent cosetes petites per decorar i regalar amb dissenys de la Nancy Halvorsen, que té unes coses precioses!!
Aquests són els que jo he fet:

Hoooola!!!
Llega la Navidad y este curso hemos empezado con pequeñas cosas para decorar la casa y también para regalar. Estamos usando los diseños de Nancy Halvorsen, que tiene muy buenas ideas y unos dibujos adorables!!!
Éstos los he hecho para colgar en la entrada:
I aquesta taula tan plena són alguns dels que han fet les alumnes a Premià....
Aquest és una idea boníssima que ha tingut la Vicky F. Es tracta d'en tros de filferro bastant fort, com els que s'utilitzen per al estenedors de la roba als patis.... Es talla un trocet, es cargolen les puntes, i després es posen a presió sobre la roba!!!! Queda de conya i t'estalvies de fer les presilles....
Què us sembla la idea?????????????
Este és una muy buena idea de Vicky F. Se coge un almabre fuerte, como los que se usan para hacer los cables de un tendedero para la ropa..... Se corta un trozo no muy grande y se doblan las puntas en forma de espiral. Después, simplemente se pone a presión sobre la tela y ya se pueda colgar donde queramos!!!!! Y además no hace falta ni hacer presillas, que os parece?????
Aquí teniu uns quants coixinets per penjar en l'arbre de Nadal. La mida és de 10x10 i s'hi han aplicat motius de Nadal amb fistó al voltant. També poden quedar bonic penjats als poms de les portes o del mobles.......
Aquí tenéis unos cuantos adornos para el árbol de Navidad, son como cojines pequeñitos de 10x10 con motivos de Navidad festoneados....Tambiés sirven para decorar los pomos de los armarios o muebles durante las fiestas!

8 comentarios:

Anónimo dijo...

BONJOUR NURIA . super " ces pts PATCHS avec patte Bouton " je ne t'ai pas trouvée /sur la PHOTO ??? bise d'une MAMIE française nicole BON je continue a regarder !!!!!!!

Pili dijo...

m'agraden molt els dissenys de Nancy Halvorsen i aquests de nadal us han quedat genials!!
Petons,

ANANDA dijo...

Hola Nuria, que lindas manualidades estan haciendo Felicitaciones a todas las sras de la foto.Visita mi blog que hay algo lindo que quiero compartir. besos cristina

El rincón de Paloma. dijo...

Felicitats a les teves alumnes i com no, a la mestra !!!! els mini quilts son maquissims. Petonets

Ana Miranda dijo...

Hola Nuria, que surtido de tapices navideños, a cual más bonito. Un abrazo

anna dijo...

Quina passada, que bé que us han quedat! Felicitats a totes!

eva dijo...

Todos los detalles de Navidad son preciosos y se ve el cariño en ellos
Gracias por compartir

lilipaon dijo...

j'aime beaucoup tes carrés, je fais aussi un petit peu de patchwork, tu partagerais tes modèles ?