jueves, 15 de enero de 2009

ATC Inspiración Oriental

Hoooooola a tothom!!!
Com que m'imagino que ja us haurà passat l'estréss de les festes, les compres, la família, els regals i els desitjossssss....... doncs potser que ja podríem fer un altre SWAP, no??????????????????
(SWAP=intercanvi, però més curt.....)
Bé, ja us podeu posar les piles i començar a pensar en fer unes ATC ben boniques!!!!!!!!!!
-Tema: INSPIRACIÓN ORIENTAL
-Els grups seran de 5 persones, o sigui que cadascuna ha de fer una SERIE DE 4 ATC, ja que el cinquè component del grup sou vosaltres mateixes. I les ha d'enviar a cada membre del seu grup. Tothom farà i rebrà 4 ATC
-La data per apuntar-se és fins el dia 25 de GENER. Les cartes NO es poden enviar abans d'aquesta data, per si canvien els components dels grups.
-Tindreu tot un mes per enviar i rebre les cartes, o sigui que l'intercanvi finalitzarà el dia 25 de FEBRER
-Recordeu mantenir avisat TOT el vostre grup de qualsevol cosa, retards, incidències, enviament de les cartes i sobretot rebuda de les ATC. El dia 26 de gener rebreu la llista actualitzada, abans NO.
-La que hi vulgui participar només ha de deixar un comentari aqui al blog.
Si s'apunta algú que encara no hagi participat mai, m'ha d'enviar un correu personal amb les seves dades: nuria.madurell@gmail.com
-Recordeu seguir tots els intercanvis amb la PLANTILLA DE SEGUIMENT que teniu.
Au va, qui s'apuntaaaaaaaaaaa??????????????
Hooooola de nuevo!!!!!!
Espero que todo el mundo esté bien recuperado de las vacaciones navideñas y con ganas de camenzar cosas nuevas.....a parte de los momtones que ya estais haciendo, claro...jejejje....
Bien, empezamos el año con un nuevo SWAP de ATC, o intercambio, cómo querais llamarlo...así que espero que os inspireis mucho y que hagais unas ATC ESTUPENDAS!!!!!!!
-Tema: INSPIRACIÓN ORIENTAL
-Fecha de inscripción, desde hoy hasta el dia 25 de ENERO. O sea que NO se pueden empezar a mandar cartas hasta ésta fecha, pues los grupos pueden cambiar.
-Cada persona hace y recibe 4 ATC. Los grupos se componen de 5 personas, pues la quinta somos nosotras mismas.
-Fecha de envio y recibimiento de cartas hasta el 25 de FEBRERO, o sea que teneis un mes entero.
-Recordad que hay que mantener a TODO el grupo informado de cualquier retraso, incidencia, envio y recibo de las cartas.
-Para apuntaros sólo teneis que dejar un comentario aqui en el blog.
Si se apunta alguien que no haya participado aún, tiene que mandarme un correo personal con sus datos a nuria.madurell@gmail.com.
-Y por último, pensad en utilizar la PLANTILLA DE SEGUIMIENTO para todos los intercabios que hagais.
Venga, venga, ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿quien de apuntaaaaa??????????????
OK. Vamos allà:
GRUPO 1:
Mercè González
Laura Bel
Bea Osuna
Rosa Cartiel
M.Teresa Marias
GRUPO 2:
Sílvia López
Gemma Figueras
Camino Robles
Anna Martínez
Josepa Alsina
GRUPO 3:
Roser Acosta
Montse García
Teresita Leal
Inatxi Galarza
Noemí Fornies
GRUPO 4:
Maria Jose Bernal
Mar Avilés
Marina Pérez
Asun Filella
Mª Clara Lloveras
GRUPO 5:
Isabel González
Ana Miranda
Concha Berdala
Glòria Pujol
Paqui Monte
GRUPO 6:
M.Cinta Serra
Chelo Marcos
Ana Serrano
Isabel Domènech
Yolanda López
GRUPO 7:
M.Rosa Navarro
M.Mercè Mas
M.Dolores Giner
Esperança López
Pilar Gil
GRUPO 8:
Anna Sanahuja
Susana Gállego
Carme Mascaró
Graciela Aznarez
Dolors Moragas
GRUPO 9:
Anna Ramírez
Luisa Marina
Núria Madurell

40 comentarios:

Unknown dijo...

Bon any! La inspiració ja ens comença a arribar, m'agrada molt el tema!!!!

L'altre cop ho vaig veure una mica tard, però crec que aquest cop sóc la primera en apuntarme.

Petons i ja em començo a posar en marxa

Mercè

Lau dijo...

Ok, ja ho trobava a faltar, compta amb mi!!Laura

Beatriz dijo...

BÉ BÉ BÉ BEEEEEEEEEE!!!!
Jo m'hi apunto. Guai el tema i felicitats per la iniciativa.
Ets un crak. Me n'alegro que no ens deixis refredar-nos
Petonets
Bea

Anónimo dijo...

Bon any 2009 per a totes !!!
Em torno a animar a fer aquest nou 'swap', ja que no vaig poder participar al de Nadal.

Bé, em poso mans a la tasca.

Una abraçada

Rosa

Anónimo dijo...

cuenta conmigo anna

Núria Madurell dijo...

Anna, identifícate un poco més querida!!!!
Besotes!!!!

trossets patchwork dijo...

tambe m'hi apunto¡¡¡¡ petonetsssss

Anónimo dijo...

Hola Nuria, muchas gracias, me apunto y estoy encantada con el tema, ya me pongo a pensar que puedo hacer.
Saludos a todas.

SILVIA LOPEZ

Anónimo dijo...

Feliz año!! Yo tambien me apunto, me gusta mucho el tema. Gemma

camino dijo...

Me apunto a hacer el nuevo ATC!

Anónimo dijo...

Yo me apunto!!!!!
un beso a todas
Anna Martinez

Josepa dijo...

Hola Núria,
Aprofito per desitjar-te Bon Any!
Pots apuntar-me a l'intercanvi.
Una abraçada
Josepa

Unknown dijo...

Hola Nuria!!!primer de tot Bon Any!!!
Soc la roser de L'art de cosir.El tema es super interesant el que pasa es que en fa un mica de por no arribar a les dades,jo m'apunto!!dema començo a posarme les pilas,ja tinc la "super Berni" ara el que en falten son ideas,pero ho he de intentar.
Molts Petons

Anónimo dijo...

Hola Núria y hola chicas feliz año y mucha inspiración para todas!!..

Como no Núria, me apunto!!

Besos

Montse García

Anónimo dijo...

Hola a todas, espero que el 2009 haya comenzado con muy buenas ondas! Luego de 1 mes de vacaciones ya estoy de vuelta en el calor y con ganas de reemprender todas las actividades. Cuenten conmigo para este intercambio.
Saludos desde Argentina,
Teresita Leal

Anónimo dijo...

Hola Nuria: Yo también me apunto al nuevo intercambio.



Inatxi Pamplona, 15 de enero 2009

Noemi dijo...

Hola guapa soc jo una altre vegada hem vull apuntar en aquet Atc tant divertit i a l'hora tant dificil.Ahhhh Soc la Noemi per sino ho savies.

mar dijo...

¡ Hola, Nuria !

Un tema guapissim
POTS APUNTAR-ME
Ja començo a pensar!!!
Gracies
Mar

Pepeta dijo...

hola!
yo tambien me apunto, ya te he enviado mis datos a tu correo... gracias.

Anónimo dijo...

NURIA ,APUNTAM A LA INSPIRACIO ORIENTAL ´´ CHIN CHIN MANDARIN QUE LA MUSA DE LA INSPIRACIO OBRI AQUET JARDI ´´
MARINA

Anónimo dijo...

HOLA DE NUEVO
ME ENCANTA EL TEMA, ME APUNTO

ASUN FILELLA

Mª Clara Lloveras dijo...

Hola Núria,

Jo també m`apunto!!!!!!

Maria Clara.

trossets patchwork dijo...

vaig a possar un anunci al meu blog... ja les tinc fetes, jeje ja puc enviarteles?

isabel dijo...

Hola Núria, cuenta que me apunto, el tema me encanta, es genial!!!
Ya mismo me tengo que ir a comprar un álbum para guardar las ATC.
Besitos
Isabel González

Ana Miranda dijo...

Hola Nuria, Que engrescandonos de nuevo!!! Así me gusta, que no nos oxidemos. Me apunto, Petonets.

Concha Berdala dijo...

Hola Nuria, apuntame, ya me esta llegando la inspiracion oriental
un beso

la.lluna.d.abril dijo...

Comencem l'any amb iniciatives engrescadores, que no podem rebutjar.
Apunta'm, estic apunt.
Bon any nou

Josepa dijo...

Hola Núria,
Què bé, ta tinc grup! Em fa molta il•lusió!
T’escric per dir-te que he acabat l’intercanvi de les ATC’s de Nadal.
Vols que t’enviï les fotos d’aquest intercanvi, o aquest cop no les has recopilat?
Et desitjo molt d’èxit en aquest nou intercanvi!
Josepa

Paqui dijo...

Antes de nada decirte que me lo pasé genial en mi primer intercambio, por lo que ¡como no me apunto al 2ª! que además me encanta el tema que has elejido.
besos
Paqui

Serrano-chan dijo...

Hola Nuria,me apunto al intercambio,pues me gusta mucho el tema oriental,a ver lo que sale.
Ana Serrano de Granada.Un beso.

isa dijo...

Hola!!!
Jo també m'hi apunto a aquesta aventura oriental!!!!
Una abraçada per a totes!!
Isabel

Núria Madurell dijo...

Hola Isabel!!!!
González o Domenech?????????????????????????????????

Anónimo dijo...

Hola a totes! Sóc la Yolanda López. Núria compta amb mi!

isa dijo...

Hola!!!
La Isabel Domènech. Una abraçada!!!

Anónimo dijo...

yo tambien quiero participar. soy maria dolores giner. valeeeeeee???

Esperança dijo...

Buenas! BOn any a totes! Vaig una mica agobiada de feina, però ja està bé! decididament m'apunto i a veure que surt.

Una abraçada

Esperança

Anna S. dijo...

Val, va.... no sé com m'en sortiré d'aquest intercanvi, però .... ho probarem!

Núria Madurell dijo...

Guaaaaaaai!!!!
Muy bien guapetonas, sólo quedan dos dias para apuntarse y luego teneis 1 MES enterito para hacer las ATC!!!!!!!!!!!!!

Carme dijo...

Jo també me vull apuntar a aquest atc, t'envio les meves dades al teu correu
salutacions

Dolors dijo...

Hola, Núria.
Ni que sigui l'últim dia, jo tb em vull apuntar aquestes noves ATC.
Espero notícies teves ben aviat.
Una abraçada