sábado, 10 de octubre de 2009

Trobada de l’agulla Premià de Mar

Trobada de l’agulla Premià de Mar.Per tercer any consecutiu Conex Premià organitza la Trobada de L’Agulla a la Plaça Nova de Premià de Mar. En ella hi tenim cabuda tooots els grups que ens dediquem a les arts diferents de l’agulla i el fil, , a sigui que ens reunim allà tota mena d’agrupacions, brodadores de Conex Premià, Patchwork al Patronat, l’Art de Cosir, Nice Works………així com també les puntaires i els boixets !!! Vam tenir molta sort, ja que ens va fer un dia esplèndit, que a més va estar acompanyat amb les parades de Les Botigues al Carrer, al costat de l’escola La Lió i a la Plaça de la Foneria. Vam passar un diumenge molt entretingut, vam cosir, vam xerrar, vam riure, vam compartir, vam conèixer gent nova, vam anar de compres i sobretot vam compartir una estona fent allò que tant ens agrada !!!!! Què més volem ?????? Por tercer año se ha organizado la Trobada de L’Agulla en la Plaça Nova de Premià de Mar. En ella tienen cabida todas las agrupaciones que se dedican al arte de las agujas y los hilos, como bordadoras de Conex Premià, Patchwork en el Patronat, Art de Cosir, Nice Works…….y entre otras también varios grupos de encajeras de bolillos !!! Tuvimos mucha suerte, pues nos hizo un día fantástico en el que pudimos, coser, reír, charlar, compartir, ir de compras y sobretodo pasar un buen rato entre amigas haciendo aquello que más nos gusta, qué más podríamos pedir ??????

10 comentarios:

martameiga dijo...

Hola Nuria!!
Que bonito encuentro! Que envidia...
No habia visto el nuevo look de tu blog la verdad, es que te leo en bloglines y claro, así una no se entera cuando hay cambios en el layout del blog!!
Un besin

ROSER dijo...

M'agrada molt el teu nou blog, com ho has fet? a mi em resulta dificil camviar la cara al meu blog.
Salutacions
Roser

neus dijo...

que divertit, espero que t'hagi arrivat el meu bloc de 15 x 15 y la ATC que volies, ja m'enenviarás una de ven bonica. Petonets.

Carmiña dijo...

Hola Nuria!
Mesas y mesas llenas de mujeres con sus diferentes labores, qué felicidad demostráis, pero cuántas érais?

Ana Miranda dijo...

Hola Núria, me encanta el cambio de look de tu blog. Así no me extraña que tengas tantos bloques y tantas ATC, ya he visto que estabas por ahí recollectando, es fantastico este tipo de encuentros. De verás siento no haber podido hacer una ATC, espero que hayas recibido más. Un abrazo

Noelia dijo...

Vaya, que rabia!!! soy de Pineda de Mar y no sabia de este encuentro. Espero no perdérmelo el año que viene. Ya veo que lo pasasteis muy bien, en la mesa no cabe nada mas con tantas labores!!!

Un saludo,
Noelia.

Unknown dijo...

Hola Nuria soy Elsi de Tenerife era solo para saludartey decirte que me encanta el fondo de blog que has puesto besitos
el blog de Elsi

olga dijo...

Hola Núria,

Ja t'ho vaig dir en persona, pero...m'encanta el teu blog!!!!!
Suposo que mantenir-lo et suposa esforç i dedicació, pero com pots veure som una bona colla que anem seguint les teves aportacíons al blog i al món del patchwork!!

Gràcies!!!

Ptns!

Olga (D'argentona)

puk dijo...

Hola!
Por las fotos veo que lo debistéis de pasar muy bien. Soy nueva en tu blog y me gusta tu trabajo, asi que te he agregado al mio.
Un abrazo

Noemi dijo...

Hola Nuria sòc la Noemi,et volia felicitar per aquet blog tant maco que tens,m'agrada moltttttttttttt...

Les fotos son molt maques tambè....Ja et portarè els blogs dels intercanvis el divendres.Gracies guapaaaaaaaaaaa
Bona nittttttttttt