martes, 15 de diciembre de 2009

ATC ARQUITECTURA

ATC ARQUITECTURA

Ei guapetones, com va això????? Suposo que no us passeu tot el dia de compres, no???? O si???? Bé, com van els projectes, les obres, els paletes, els aparelladors…i sobretot ja teniu el permís d’obres ???????????? jejejejejejej ….D’acord….només us queda fins a final de setmana, tic tac… tic tac, no sentiu un sorollet?...i només he rebut 1 foto…... Bé, us ensenyo les meves, a veure què us semblen, de fet ja vau veure les fotos que m’inspiren, no?????

Hooola guapetonas, ¿cómo va eso??? Supongo que no os pasáis todo el dia de compras, ¿no?? Bueno, o sí!!!! Bien, como van las obras, los paletas, constructores, aparejadores, y sobre todo, ¿¿¿ya tenéis permisos de obras???? Ok, os recuerdo que a final de semana se termina el plazo, y sólo he recibido fotos de 1 persona….Bueno, ahí van las mías, aunque ya habéis visto lo que me inspira, no??????Stonehenge és un monument megalític de l'Edat del Bronze i del neolític situat prop d'Amesbury a Wiltshire, Gran Bretanya, uns 13 km al nord-oest de Salisbury. Diuen que és un lloc màgic…..jo no hi he estat, però em crida l’atenció una barbaritat!!! Es desconeix la finalitat que van tenir els constructors d'aquest gran monument, però se suposa que s'utilitzava com temple religiós i/o observatori astronòmic que servia per a predir estacions. Les particularitats del conjunt han alimentat durant segles les llegendes, inclosa la que afirmava que era una pista d'aterratge extraterrestre o un cercle màgic de l'època del rei Artús.

El condado de Wiltshire, en el sur de Inglaterra, en la región caliza existente entre Amesbury y Warminster, se encuentra Stonehenge (Stone = piedra; Henge = monumento con borde circular), el monumento megalítico más extraordinario y enigmático del mundo. Desde la antigüedad, Stonehenge ha despertado la atención y la admiración de los visitantes por su extraña y sorprendente arquitectura. No hay actualmente nada en el mundo que de manera alguna pueda compararse con este misterioso santuario, construido simplemente con grandes bloques rectangulares de piedras. Durante centenares de años, científicos e investigadores han rivalizado por encontrar el origen y significado de este monumento, pero, a pesar de tantas cábalas e hipótesis, lo cierto es que el misterio del significado de las ruinas de Stonehenge sigue en pie.I després, la Tour Eiffel, que va ser erigida amb motiu de l'Exposició Universal celebrada a París (França) l'any 1889. Va suposar una fita decisiva en la construcció en ferro. L'enginyer francès Alexandre Gustave Eiffel va projectar aquesta impressionant estructura reticulada de ferro colat. I què us puc dir???? M’encanta París, o la là, oui, j’adore, J’AIME!!!!

Y bueno, la Tour Eiffel, que fue construida para la Exposición Universal de 1889 que se celebraría en conmemoración del centenario de la Revolución Francesa. Qué más puedo decir???? Me encanta París, o la là, oui, j’adore, J’AIME!!!!

12 comentarios:

marina dijo...

molt macas a las magicas els demanarem es portin molta salud per continuar fem les nostres obras de art, petons Marina

Lupe dijo...

Mare,que guapetes que son...no fa falta dirte que eres una artista perque aixó segur que ja venia incluit quand vas naixer...jaja.

BESITOS

Vero dijo...

Molt maques les dues i tambe les mantes polars. Ets genial!!

Bon Nadal!!

mar dijo...

¡Hola, guapa !
Passat per el meu blog, tens un regal

ANA dijo...

HOLA GUAPA! PASABA A DESEARTE UNAS FELICES FIESTAS Y UN AÑO NUEVO LLENO DE SUEÑOS CUMPLIDOS UN BESOTE ANA

Wservir dijo...

Hola:

La calidad de tu blog ha llamado nuestra atención.

Estaríamos encantados de que lo añadieras en creatiblogs.com para poder indexarla.

Creatiblogs reúne las mejores webs de creación artística de la Red.

Para participar en Creatiblogs, entra en http://es.creatiblogs.com/?obj=front&action=site_ajout_form o entra en http://es.creatiblogs.com y pincha en "Añade tu blog / web" en el menú superior.

Vincent
creatiblogs.com

Lupe dijo...

PAZ Y AMOR...
Y PATCHWORK A MOGOLLÓN!!!

FELICES FIESTAS!

Ana Miranda dijo...

Que chulada!!! que artista!!! Feliz Navidad!!!

Andrea dijo...

Hola Nuria!! pasaba a desearte la mejor navidad del mundo junto a tus seres queridos, muchas felicidades!!!
Un beso grande
Andrea

lluna d'abril dijo...

Gràcies Núria, jo també et desitjo un Bon NAdal i un Feliç Any Nou
Un abraçada

Inmapatchwork dijo...

Paz y amor para ti y los tuyos.
Besos
Inma

pao dijo...

Hola Bonita hermoso blog por supuesto estoy de a cuerdo con 15x15 inetrcambio manden mail a elcarpincho_cba@hotmail.com y nos ponemos de acuerdo un besote que belleza de blo Feliz Reyes.Paola