martes, 9 de marzo de 2010

INTERCAMBIOS EN SITGES.BLOQUES 15x15 y ATC


INTERCAMBIOS EN SITGES.BLOQUES 15x15 y ATC
Hola a tothom!!!! Bé, suposo que som moltes les que esperem el capdesetmana de la Fira de Patchwork de Sitges, no?????? Doncs, os comunico que a part de veure exposicions, fer compres i trobar-nos amb les amigues, també podem fer INTERCANVIS. A l’Stand de l’ AEP, hi tindrem el nostre punt d’intercanvis d’ATC i de BLOCS 15x15, cada dia a les 13:00h i també a les 18:00. Ens veiem allà?????
Hola a todas!!!! Supongo que somos muchas las que estamos esperando este findesemana estupendo que nos ofrece la Feria de Patchwork de Sitges. Exposiciones, compras, encuentros con amigas y buenas comidas, y además os comunico que en el stand de la Asociación Española de Patchwork (AEP) tendremos un espacio para intercambios, tanto de ATC como de BLOQUES 15x15. Todos los días las 13:00 y a las 18:00 podéis acercaros al stand para hacer vuestros intercambios. Por cierto, ya sé que estoy en deuda con algunas de vosotras, pero como veis mis bloques aún no están terminados, os pido mil disculpas!!!!

8 comentarios:

Nieves dijo...

Hola Nuria, espero que lo paseis bien en Sitges.
Los bloques son una monada.
Besos, Nieves.

Silvia Patch dijo...

Hola Nuria, si no hay mas nieve ni nada parecido yo estare el sabado por alli, y llevare bloques y atc para cambiar,nos vemos el jueves.
Petonets.

eugenia dijo...

Ens veiem a Sitges. Petonets

Yolanda López dijo...

Hola! Jo no sé si portaré ATC per intercanviar però no dubtis que em passaré per allà.
Un petó.

Unknown dijo...

Hola Nuria soc la ENI,vuy informacio sobre el turorial que fas ha Tarrasa,
betons

Noemi dijo...

Hola guapa, que com va anar per sitges, veu comprar moltes cosetes, espero que si , bueno ens veiem dimecres.

patchblog.org dijo...

Hola Nuria! Yo tambien he sentido mucho no verte en Sitges, a ver si Marina organiza una de sus estupendas reuniones y nos vemos.Un beso Gemma

Mª José F dijo...

Hola, estiguí per allà i no trobí a ningú per canviar cap. Ja ens vorem en altre encontre. La fira m´agradà molt.